دستگاه کوانتوم آنالیز

دستگاه کوانتوم آنالیز

دستگاه کوانتوم آنالیز

دستگاه کوانتوم آنالایزر یکی از جدیدترین فناوری‌ها در تشخیص و چکاپ تک‌تک ارگان‌های بدن است که با اندازه‌گیری انحراف میدان مغناطیسی هر کدام از ارگان‌های بدن، اقدام به سنجش سلامتی آن می‌کند. کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر این امکان را به پزشک معالج می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن عضو بیمار را شناسایی کند. هر یک از ارگان‌های بدن دارای یک میدان مغناطیسی منحصربه‌فرد هستند. هرگونه انحراف در این میدان مغناطیسی نشانگر اختلال در عملکرد آن ارگان است. یکی از ویژگی‌ های کوانتوم آنالایزر این است که با اندازی‌گیری میدان مغناطیسی این ارگان‌ها و مقایسه آن باحالت طبیعی، سلامت آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. چکاپ بدن با کوانتوم آنالایزر کاملاً بدون درد و خون‌گیری است که تکنیک کاملاً غیرتهاجمی و سریع است.
دقت دستگاه آنالیزور بدن حدود 80 تا 95 درصد است که این اندازه از دقت باعث شده پزشکان زیادی علاقه‌مند به استفاده از این دستگاه شوند. انجام تست‌های دوره‌ای با دستگاه کوانتوم آنالایزر می‌تواند فرد را قبل از ابتلا به بروز بیماری مطلع نماید یا با انجام چکاپ در روزهای آغازین بیماری، به‌موقع از بیماری‌شان مطلع شده و از پیشگیری آن جلوگیری نمایند. کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر در باشگاه‌های ورزشی، کلینیک‌های زیبایی، مطب پزشکان و حتی در منزل است. در ادامه مطلب از آفرودیت لیزر به بررسی ویژگی ها و مزایای استفاده از کوانتوم آنالایزر می‌پردازیم.

نحوه عملکرد دستگاه آنالیزور بدن

هزینه‌هایی که بیماران با آزمایش‌های معمولی تشخیص مثل سی‌تی‌اسکن و MRI انجام می‌دهند، بسیار بالا است. حال تصور کنید که با قراردادن یک سنسور در کف دست خود چکاپ بدن شما از طریق سیگنال‌های موج الکترومغناطیسی تجزیه‌وتحلیل شود. دستگاه آنالیزور بدن یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های تشخیصی از خانواده دستگاه‌های آنالیز است که با اندازه‌گیری انحرافات میدان مغناطیسی هر کدام از ارگان‌های بدن، خروجی تشخیص خود را به پزشک اعلام می‌کند. هر یک از ارگان‌های بدن دارای یک میدان مغناطیسی هستند که هر گونه انحراف در این میدان مغناطیسی نشانه مشکل و اختلال در عملکرد آن ارگان است. کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر این است که با اندازه‌گیری دقیق میدان مغناطیسی ارگان‌های بدن و مقایسه آن باحالت طبیعی سلامتی آن‌ها را بررسی می‌کند.

کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر بدن

کاربرد دستگاه کوانتوم آنالایزر بدن این است که می‌تواند بیماری‌های مختلفی را تشخیص دهد و به پزشک در تشخیص به‌موقع و درمان سریع بیماری و جلوگیری از بروز مشکلات جدی کمک کند. روش تشخیص آنالیزور بدن یک روش سریع و غیرتهاجمی است. این دستگاه برای تشخیص بیماری‌های زیادی مثل بیماری‌های قلبی و عروقی، بررسی میزان تراکم مواد معدنی در بافت‌های استخوان، مشکلات سیستم مغزی، روماتیسم‌های بدن، عملکرد ریه و سیستم تنفس، نفروپاتی، میزان قند موجود در خون، عملکرد معده و روده، بررسی عملکرد کبد و صفرا، آنالیز جمجمه، بیماری‌های مخصوص بانوان، وضعیت پروستات، پوکی‌استخوان، میزان آهن و کلسیم و موارد بسیار دیگری کاربرد دارد.

ثبت نوبت رزرو رایگان